1
Class-råd behövs!
Postat av Jounikanouni den 25 December 2010, 21:15
15 kommentarer · 198 träffar
Tja, vill ta o levla upp en alt men vet inte vad ja ska levla..spelar mage nu.
Vill ha något som är bra och kul i både PvP (bg och arena) och kul i PvE.
Känner inte för att spela healer i PvP men i PvE kan jag spela vilken roll som helst. Kan säga redan nu att jag inte vill spela Paladin lr druid..
Funderar på Shammy som verkar nice i PvE och PvP som resto/enhance..
Hunter verkar nice i BG men endå ganska mycket hoppa- vända sig om-skjuta osv.. verkar nice i PvE
Warrior verkar sjukt nice i PvP och rätt fint i PvE som tank.
Någon som kan tala för någon klass varför just den är bra eller varför jag inte ska spela en klass. Tack o hej
"Du vet bäst själv" kommentar undanbedes, visste innan cata vad jag ville spela men nu är jag osäker och har bara en 80 för jag sålde mitt förra acc så blir lite jobbigt att levla upp o testa varje klass.
Vill ha något som är bra och kul i både PvP (bg och arena) och kul i PvE.
Känner inte för att spela healer i PvP men i PvE kan jag spela vilken roll som helst. Kan säga redan nu att jag inte vill spela Paladin lr druid..
Funderar på Shammy som verkar nice i PvE och PvP som resto/enhance..
Hunter verkar nice i BG men endå ganska mycket hoppa- vända sig om-skjuta osv.. verkar nice i PvE
Warrior verkar sjukt nice i PvP och rätt fint i PvE som tank.
Någon som kan tala för någon klass varför just den är bra eller varför jag inte ska spela en klass. Tack o hej
"Du vet bäst själv" kommentar undanbedes, visste innan cata vad jag ville spela men nu är jag osäker och har bara en 80 för jag sålde mitt förra acc så blir lite jobbigt att levla upp o testa varje klass.