Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förstört för andra @ wow

Postat av fAKE! den 20 December 2010, 12:44
15 kommentarer · 296 träffar
Tänkte kolla hur många av er som varit med om att man har sabbat för någon annan, ninja lootat något man inte borde eller har lurat någon på wow?

Tänkte ifall man kunde sharea lite roliga minnen här.

Jag kan ju börja med 2 exempel.

Exempel 1, För cirka 4 månader sedan.

Allt börja med att jag skulle spela Voa25. Hittade enkelt grupp med min hunter för hade skapligt gear men saknade t10 handskar.

Enda huntern i gruppen lycklig som man är. När vi väl kommer dit och står framför bossen så invitar dom en hunter som var ny dingad från 1 timme tidigare. Självklart vart jag sur och skrev något i stil med att han borde inte få vara med.

Tydligen kände raidleadern den här killen IRL eller guildes eller något, Dom kickade mig helt enkelt.

Lack som jag var sprang jag och pullade bossen.
Folk började attackera osv. fein death. fick tp ut ur instancen precis.

Fick sen mellan 10-15 stycken hat wispers där folk skrev att jag var dum i huvet och sånna som mig borde skjutas osv.

Så jag skrev världens längsta ticket för alla som skrivit något.

En kille mordhotade mig också vilket var lite extra kul. Loggar in dagen efter, fick flera wisps att det var så himla lågt och att flera som var i en guild hade fått 72 timmars ban så deras guild var tvungen att ställa in en raid dag.

Dåligt man garva då eller?
Glömde nämna att jag körde en ny voa25 senare under dagen och självklart plockade man hem glovesen ;)

Exempel 2, 5 månader sedan.

Stod på zeppelinaren mellan Orgrimmar och Undercity.
Höll på att levla en allt och zeppelinaren var seg.

Var level 30-40 nånstans. Så står det en priest där runt level 40 och frågade mig medans vi väntade, ifall vi inte kunde duella uppe i tornet medans vi väntad.

Han skrev att han ville testa en grej och jag tänkte, varför inte?

Killen mind controllar mig upp zeppelinaren och hoppar överkanten. självklart där det var som djupast så jag dog.
Fan var förbannad jag var.

När jag hunnit ressat hade båten redan åkt.
Har ni många minnen som dessa?

Dela och diskutera!

Tycker ni Catalysm är kul nu eller inte?

49 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..