1
Wow FPS drops
Postat av mossbit den 16 December 2010, 21:18
13 kommentarer · 184 träffar
Tja.
Jag har under 2 dagar nu upplevt grova FPS drops på ca 1-2 FPS, detta är mycket störande och ända sättet att få de att släppa är att stänga av wow och starta om det eller att relogga, Jag har testat att vänta medans jag åt (ca 40min) för att se om de skulle släppa. När jag var klar hade fortfarande inte släppt. jag har provat att köra en /reload de funkade inte häller.
Jag har laddat ner den senaste drivrutinen till mitt grafik kort men de fungerar fortfarande inte..
Som ni kanske förstår så är jag inte så hajj på datorer (a)
Lite info om min data: (detta har jag tagit från "Start -> Kontrollpanelen -> System")
-Windows Vista 32bit
-Genuine intel (R) CPU 2140 1.60GHz 1.60GHz
-Ram minne 3582
-Nvidia 9600GT
-BenQ Skärm (60Hz inne på "Nvidias Kontrollpanel -> Ändra upplösning")
Är det någon som kan hjälpa mig att förbättra min FPS när jag spelar wow.
PS: kan tillägga att när jag spelar CS 1.6 så har jag 99.9-100.0 FPS.
Tack som fan på förhand
Jag har under 2 dagar nu upplevt grova FPS drops på ca 1-2 FPS, detta är mycket störande och ända sättet att få de att släppa är att stänga av wow och starta om det eller att relogga, Jag har testat att vänta medans jag åt (ca 40min) för att se om de skulle släppa. När jag var klar hade fortfarande inte släppt. jag har provat att köra en /reload de funkade inte häller.
Jag har laddat ner den senaste drivrutinen till mitt grafik kort men de fungerar fortfarande inte..
Som ni kanske förstår så är jag inte så hajj på datorer (a)
Lite info om min data: (detta har jag tagit från "Start -> Kontrollpanelen -> System")
-Windows Vista 32bit
-Genuine intel (R) CPU 2140 1.60GHz 1.60GHz
-Ram minne 3582
-Nvidia 9600GT
-BenQ Skärm (60Hz inne på "Nvidias Kontrollpanel -> Ändra upplösning")
Är det någon som kan hjälpa mig att förbättra min FPS när jag spelar wow.
PS: kan tillägga att när jag spelar CS 1.6 så har jag 99.9-100.0 FPS.
Tack som fan på förhand