Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WoW förstör mitt liv!

Postat av CykaBlyat den 12 December 2010, 23:16
31 kommentarer · 509 träffar
Hej fb! Sitter på ett väldigt stort problem. Det hela började i 7an när några i klassen frågade om jag ville vara med och börja lira ett spel vid namn World Of Warcraft. Jag hade varit sjuk mycket under de första veckorna och hade inte riktigt kommit in i gruppen. Detta var alltså min chans att komma in. Nu 2år senare som 9a så har det blivit mycket bättre med kompisarna. (i skolan) Men jag har blivit beroende av WoW. Detta är verkligen jättejobbigt, jag slutade i båda mina sporter bara för att få mer gameing tid, slutade med det lilla IRL jag hade, spelar istället för att plugga. Kanske det förstör mitt gymnasie val. Vill gå teknik linje och sitter i dagsläget med cirka 4-5vg:n och 1mvg. Det kommer troligen inte att räcka. Hur ska jag bära mig åt för att sluta knarka spelet? Vill verkligen sluta, men min hjärna säger nej!

Tacksam för all seriös hjälp!
Med reservation för stavfel, sitter nämligen på telefonen.
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..