Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

wowproblem

Postat av Stocktown den 11 December 2010, 00:53
3 kommentarer · 140 träffar
Zap, nu är det så att jag hade tänkt att köpa cata inom kort, och detta kom upp när jag snackade med en polare från samma server som jag lirat på tidigare. Då sa han att jag var inne på accet nu, var 84, jag sa nej, han trodde jag trolla aah ni hajjar. Konversationen fortsatte med att jag bad han fråga denne kontosnyltaren en del frågor om hur han fick tag på accet m.m. Det visade sig att han hade köpt det från en Eric och inte fan känner jag någon Eric som kan ha sålt mitt wowacc(?).
Och det kommer mer problem, det är så att jag har haft problem med min hotmailaddress också och kan inte komma in på den, eller få tillbaka den(sjukt surt), och battlenet är kopplat till just det kontot, vilket lämnar mig med frågan vaDfAAnGÖRjaG?
Jo, tänkte ringa support imorgon, har alla boxar, gamecards, kan förmodligen klura ut svaret på secret question om dom frågar också, tror ni det är tillräkligt för att få tillbaka kontot?
Räcker det med CD-Key och kan dom ändra hotmailaddress på kontot?
Jag ska ju ringa imorgon men ville bara förbereda mig lite på vad jag ska göra och säga, och om det räcker med CD-key som sagt.

Säkert glömt nånting så kan komma en EDIT vid problem.

Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..