Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Warlock eller DK i cataclysm?

Postat av papo1 den 4 December 2010, 04:11
12 kommentarer · 291 träffar
Tjena, som det står i rubriken så undrar jag vad som kommer vara mest värt att lira i cataclysm i både pvp och pve, dk eller warlock?
har lirat warlock under nästan hela WotLK och det var väldigt kul, lirade dock bara destruction vilket jag tycker är den enda värda speccen som locks har och den är helt förstörd nu. Affliction är lamt och demo suger(kanske inte just nu). jag spelade på runt 2.3k i 2s och 3s med min lock men dom har ju ändrat hela klassen nu känns det som. Dispell var en av de skönaste spellsen locks hade tkr jag, visst impen har den nu men vem fan vill lira med en imp i arena. Det jag tycker är jobbigt är att lära sig en helt ny klass om jag ska fortsätta lira pvp men kommer ju ändå behöva lära mig den nya destrospeccen.
har en 80 DK med halvdant gear som jag knappt har lirat på. folk säger att DK inte har varit speciellt roliga att lira i varken pvp eller pve, stämmer det?

antar att folk tycker sånna här trådar är jobbiga ^^ men det underlättar om jag får lite feedback!

/papo

Warlock eller DK?

50 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..