1
68-80 snabbast möjliga (herilooms)?
Postat av NeverSure den 3 December 2010, 15:44
30 kommentarer · 78 träffar
Tjenna, jag fick en impuls att kötta upp en Rogue hos mina polare som ska ösa i cata. Jag vill levlas så snabbt de går för jag vill itne komma efter dem i början i cata. Jag har aldrig levlat som ally eller så i northrend så jag kan inga quests men jag antar att de är snabbaste sättet att levla på iaf ?
Sen har jag en fråga, jag har herilooms från min priest cloth shoulders och chest om jag använder dessa på roguen kommer de gå snabbare tror ni ? eller kommer dem 20% att försvinna på att jag använder cloth med int/stam istället för agil ap osv ?
De jag menar är alltså kommer gear/stats diffen göra att jag dödar så långsamt att de inte blir värt det ?
Tips på snabbaste specc/glyphs är också nice. Jag har 6000gold från priesten till epic fly.
Mvh Magg0tic
Sen har jag en fråga, jag har herilooms från min priest cloth shoulders och chest om jag använder dessa på roguen kommer de gå snabbare tror ni ? eller kommer dem 20% att försvinna på att jag använder cloth med int/stam istället för agil ap osv ?
De jag menar är alltså kommer gear/stats diffen göra att jag dödar så långsamt att de inte blir värt det ?
Tips på snabbaste specc/glyphs är också nice. Jag har 6000gold från priesten till epic fly.
Mvh Magg0tic