Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dina WotLK minnen!

Postat av Novaq den 30 November 2010, 13:32
29 kommentarer · 157 träffar
Hej fraaagbite!
WotLK rör sig mot sitt slut och en ny expansion väntar, men vad är du nöjd med i WotLK och vad kommer du minnas! Realm firsts, PVPn, PVEn, Achievements?
'
Kan vara vad som helst, kommer bli roligt o läsa vad alla har lyckats med i WotLK , och några prints på det vore ju inte heller helt fel!

Jag kan ju börja med mina 3-top moments!

Ulduar: När man progressade sig fram första veckan o rensade så mycket som möjligt, o sedan när man ett tag senare o nötte HMs, fick ju dog aldrig ner något roligt. Men när jag senare började köra alla achievements i Ulduar o fick ner Herald of the Titans var det en skön feeling, första Algalon 25 & Yogg-0 var också nais!

Arena: När jag äntligen började orka spela någon arena, och började spela sent i S8 med furious / rele gear men ändå lyckades ta 2,1k rating i 3's & få min rival titel! Körde Dpriest, Ret & Rogue förövrigt.

Naxxramas: Var i en skitdålig guild, verkligen dålig. Vi satt o körde våran weekly Naxx 25 och wipade på gluth i x antal gånger. Körde ett try och vi hade han på cirka 10%, då 15-20 st av alla dog, jag o de kvarlevande poppade alla cooldowns, jag bubblade och vi fick ner han, oj vilket skrik, var lite småkul! =)

Återkommer med prints senare om jag hittar några!

Så, vad har ni för minnen av WotLK, gogo fragbite!
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..