Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Logging in to game server

Postat av PepIX den 24 November 2010, 19:52
2 kommentarer · 202 träffar
Tja!

Som dom flesta vet är det ny patch idag, shattering och andra roliga grejor. Så då vill man självklart spela, men efter att patchandet är färdigt så får man problem...

När jag ska logga in på wow så stannar den en liten stund på success och sedan kommer realmlisten upp, där väljer jag självklart min server (Vash'j) och trycker Okay. Då kommer det upp en jobbig jävla ruta som säger "Logging in to game server" Den stannar där en stund och deathwing i bakgrunden laggar fast. Sen försvinner den och man är fortfarande kvar på realmlisten. Jag kommer alltså inte in så jag får välja min gubbe...

Jag vill kunna spela och hoppas att någon vet en lösning på det här problemet, jag har prövat alla realms som finns och ingen funkar...Och jag har självklart googlat men bara hittat massa gamla trådar utan lösning.

Diskussion: Diskutera fram en lösning på problemet!

***LÖSNING*** Löste problemet! Behövde bara starta om modemet!

//PepIX
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar