1
heala med grid
Postat av oskar_da_björn den 23 November 2010, 15:31
21 kommentarer · 184 träffar
hallå! kan börja med att säga att när jag tidigare raidat seriöst så spelade jag rogue i vanilla och brydde mig inte om raidframes, först nu när jag levlat upp en druid inför cataclysm som jag börjat healat i en seriös guild, har kollat lite resto druid pov videos o så, men förstår inte HUR dom healar? Jag klickar på alla i grid med "den blå handen" medans i videos jag kollar på verkar dom stå o spamma allt möjligt utan att röra musen alls.. hur görs detta?
jag är inte bra alls på addons och kör rätt standard med lite små pvp addons, deadly bossmods och Grid&GridStatusHots, lyckades klura ut hur jag fick GridStatusHots att visa tiden kvar på min Rejuvenation först igår, så jag är inte alls så insatt i grid. Om någon vänlig själ känner för att hjälpa mig kan vi gärna ta det i PM då diskussioner här i forumet har en tendens att urarta så fort någon vet lite för lite om någonting. tack på förhand!
jag är inte bra alls på addons och kör rätt standard med lite små pvp addons, deadly bossmods och Grid&GridStatusHots, lyckades klura ut hur jag fick GridStatusHots att visa tiden kvar på min Rejuvenation först igår, så jag är inte alls så insatt i grid. Om någon vänlig själ känner för att hjälpa mig kan vi gärna ta det i PM då diskussioner här i forumet har en tendens att urarta så fort någon vet lite för lite om någonting. tack på förhand!