Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Wow + datorlagg

Postat av vanni den 13 November 2010, 21:22
2 kommentarer · 150 träffar
Go'kväll! (valde kategorin WoW eftersom det är spelet jag spelar, men en fråga om min dator kommer också!)

Min dator krashade för 9 dagar sedan, den stod i mitt rum utan sladdar och kablar. Min farsa hade försökt fixa den med hjälp av defragmentering men datorn bara fortsatte och krasha.

Sedan igår kväll drog jag slutsatsen (som man för det mesta gör) att försöka själv och tänkte "hur svårt kan det vara?".

Detta gick ju finfint, jag fick igång datorn samt defragmentera den. Nu har jag nollställt den som sagt och har precis installerat wow och patchat upp till det senaste.
Fast dock, så fortsätter WoW att frysa medans jag spelar ( jag förmodar, men är inte säker på ifall det är WoW själv som får det att lagga och, eller datorn), efter att man patchat upp och ska starta WoW så kommer ju Cataclysm trailer skiten upp ( de 3 stegen.. Setup, playable och vad det nu är).
Då jag spelar WoW EFTER att setup har blivit installerat - det går..

Till frågan:

Är det WoW självt som får spelet att lagga, eller är det min dator som inte är van vid ett så pass stort spel som WoW?

Diskussion: Slutar du innan Cata kommer ut? I så fall.. Varför?

OBS! ( jag skrev detta väldigt fort, kan vara svårt att fatta vad jag skrev, tack! :) )

Vanilla, TBC, WOTLK eller Cataclysm? När gick blizzard över gränsen?

9 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..