Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Level 80 på ny server..

Postat av Ant1 Von Lurig den 10 November 2010, 21:34
12 kommentarer · 31 träffar
Vart 80 för ett par månader sedan, men vart snabbt uttråkad för att jag inte har någon att lira med på den nya servern, samt så fann jag inte DK rolig som jag har börjat göra nu..

PvP levelade först och fick ihop massa honor points och läste att honor points skulle försvinna/inte kunna köpa för dom när 4.0.1 kom så impuls köpte PvP gear, har mestadels questing gear och lite wotlk dungeons gear ej HC.

http://www.wowhead.com/compare ?items=35634;42042;39817;51354 ;39805;40890;41816;39208;39855 ;40883;40884;39798;39786;39889 ;38674 Har det mera exakt utan sockets för att jag anser att det är värdelöst att socka PvP gear när jag vill satsa på PvE.

Har denna specc http://www.wowhead.com/talent# johZZcucdfsodfo har inga glyphs som kan ses, har ingen aning om vilka glyphs jag ska använda för min specc.

Min rotation är den bästa garanterat..

Börjar med IT, PS, BS, BS, SS, DC x1/2 ggr, fortsätter med rot och popar Gargoyle och ERW sen BT när runes är på CD, även Dark transformation nä'r jag kan, på boss så drar jag alla CDs jag kan och får ut 4k dps ungefär :$
Fick nyss runt 5,3k dps när jag drog alla CDs och fick free death coil x 4 gånger på några minuter och Dark transfusion..

Antar att jag skulle kunna göra lite mera damage om jag hade rätt glyphs och rätt rotation, så skulle uppskatta hjälp med valet utav min specc, glyphs och rotation.

Har ingen lust att köpa gear för att jag bara har 1,5k g då jag börjat lira på denna server, needar på allt tank gear som ger bättre stats som jag sedan kommer ha som MS.

Har även Rune of fallen crusader på mitt vapen.

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..