Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Innan nya patchen hade jag fin fina macros. Gjorde mkt dmg och var helnöjd. Men är inte nöjd med dom nu. Så därför var bara min fråga om nån provat några nya nu efter. Varför posta kommentarer som jag inte får ut nåt av :(
#12 Du gjorde nyss en kommentar VI inte får ut något av? VAD för macros, VAD för attacker? Dessutom är macros inte magi, din dps blir inte 2k högre.. finns inga macros för fury rotationen jag kommer på..
Man kör typ RB - BT - BT - RB, hs som filler? Reforgea critical strike till HIT, eftersom hit är viktigt som fan nu. Man får inte mer rage av att critta mer, därför är hit viktigare för att få kunna få mer rage, eftersom träffar = mer rage. Satsa på hardcap i hit.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
/wait
/wait
/wait
/clickdelete
/wait
/typedelete
/clickokej
/removewowfromcomputer
/shutcomputerdown
/givemealife
perfekt :)
Man kör typ RB - BT - BT - RB, hs som filler? Reforgea critical strike till HIT, eftersom hit är viktigt som fan nu. Man får inte mer rage av att critta mer, därför är hit viktigare för att få kunna få mer rage, eftersom träffar = mer rage. Satsa på hardcap i hit.
Blåa sockets = hit/str, röda = str, gula str/crit.
Hoppas detta hjälpte, för det gjorde det för mig. Mycket är ändrat, you know..
http://www.mmo-champion.com/th reads/773256-Gemming-and-Refor ging-Your-4.0-Fury-Warrior !
Heroic Strike > Bloodthirst > Heroic Strike > Bloodthirst
Execute när bossen har mindre än 20 % hp för execute har blivit buffad.
Raging blow och slam när instant proccar.
= win