Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FRAGBITEs realm first! Guild

Postat av st0rken den 17 Oktober 2010, 16:04
82 kommentarer · 110 träffar
Tjenare Fragbite!

Det är såhär att jag är sjukt sugen på ett par realm firsts nu när cata kommer. Är inte ni?

Hur som helst har jag ett knep att kirra Realm first: Ulduar, ToC, LK hc, immortal (i toc) OCH samtliga realm firsts i cataclysm, de första dungeonsen dvs.

Samt att massor av oss kan fixa ett par andra realm firsts på vägen, så som first level 85 blabla.. realm first level 25 guild osv.

Jag har själv tänkt att vara gm för denna guild, men behöver ju achievement sugna folk som kanske har missat sina realm firsts under wotlks gång.

Kravet: Mogna och bra spelare.. åldersgränsen tycker JAG ska vara 17+ iallafall. Som sagt, bra spelare som vet vad dem håller på med.

Officers kommer jag själv att välja ut beroende på hur ni är som personer.

Nu undrar ni säkert, hur ska vi lyckas med detta? Ulduar släpptes ju ages ago? Jag har nämligen hittat en bokstavligt talat _piss_server_ där detta är möjligt.

Skriv i tråden om ni är sugna och PMa mig eran armory om ni är seriösa. Realmen är inte engelsk så ni vet, men vi kommer väl vistas där i max 3 månader.

Ska dra afk ett tag nu, kollar till tråden snart.

EDIT: Någon som PMade mig ställde en viktig fråga; ally eller horde? Jag/vi är horde.
Föregående tråd
Nästa tråd

82 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 82 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..