Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Wow patch hjälp!!!

Postat av xiyu den 16 Oktober 2010, 13:21
10 kommentarer · 228 träffar
Okej, jag har nu installerat patchen 4.0.1 den är helt nedladdad, updater fick ladda klart medans jag sov osv, kommer tillbaks ser den nya launchern och tänker, Shit vad nice! startar spelet accepterar alla agreements och loggar in på mitt konto, när jag loggar in står det bara, connecting sen stängs spelet av? o.O asså seriöst vad ska jag göra för att fixa det? Mitt wow ligger på en extern hårddisk så jag tog över mappen som hade lagts in i någon map i c och drog över filerna i rätt directory eller vad man nu säger, still it does not work, så kollade sedan när jag startade launcher då står det att den ska installera "non-cirtical updates" och att kan ta en stund när jag väntat och det står done på alla typ setup avaible och playable eller vad det nu står, och det står wow is up to date och jag kan klicka play så funkar det fortfarande inte?

asså snälla hjälp mig fb
tack på förhand
Föregående tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar