Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Patchat klart - Nytt problem

Postat av ninkin- den 14 Oktober 2010, 13:37
7 kommentarer · 260 träffar
Jag lyckades patcha upp igår, relativt enkelt iallafall. När jag sedan skrev in account name, password och authentication code så loggar den in som vanligt, men sedan stannar den på "Succes"-rutan.

Har sett det förut men då var det bara att trycka cancel och välja servern manuellt. Nu när jag klickar på cancel kommer realmlist upp, men när jag försöker kontakta en av servrarna stannar den på "Connecting to game server".

Värt att lägga till är att bilden på Sindragosa i bakgrunden fryser, och animationen stannar helt. Det står så i 10-20 sekunder och sedan kommer jag tillbaka till realmlist och kan fortfarande inte göra något.

Jag har följt alla Blizzards råd, dvs releasat, renewat och flushat DNS i CMD, jag har gjort en powercycle som innebär att jag stänger av datorn, modem och router och sedan sätter igång dem en i taget. Jag har även ringt min ISP (Alltele som förövrigt är otroligt dåliga enligt mig) och pratat med dem. Allt dom säger är att jag ska öppna upp porten i modemet vilket jag inte har prövat än, men eftersom jag kunde komma in i förrgår och jag ej har gjort några ändringar, varför skulle det plötsligt sluta fungera.

Jag har även gjort en tracert till wows server, jag har inte informationen på denna datorn, men den får kontakt med 15/16, och ingen kontakt alls med den sextonde.

Om någon har haft samma problem och har en lösning skulle jag uppskatta om ni hjälpte mig här, även fast jag vet att 9/10 kommer endast kommentera stavfel som jag kanske råkat göra.

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..