tjena , hur kommer det sig att i ab när alliance capar baser står det alltid 3,4 stycken kvar och håller basen. Medans horde bara springar vidare som ingenting. Pratar alliance tacts i början? Eller är horde på Kill kåta?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Vadå ELO-hell? Grejen är att du har förlorat 12 matcher aka du är dålig eller "har otur"? Man är inte best eu och inget problem med ELOn om man åker på däng 12 matcher i raken.
Man kan ju inte kontrolleta vilket lag man hamnar i, även om man själv råkar spela lite dåligt är det inte ens eget fel att man förlorar, elo bevisar ingenting, de e 50/50
#9: Jodå, lite bevisar elo. Det är inte så att man ligger på 900 elo, när man "egentligen" är en 2k spelare, och har sjunkit så mycket på grund av dåliga lagkamrater.
Göra en tråd och whina på fragbite kommer inte hjälpa dig så mycket , Ser minst 4-5 trådar om dagen dem lyder såhär
Det är alltid JAG som hamnar med noobs och vi förlorar varje game jag är alltid bäst osv feedar aldrig ..
Varför skriver alla just såhär ..
Gick aldrig dåligt för mig när jag spelade och nej hade inte tur utan bet i det sura äpplet och spelade vidare inte som jag gick och surade på det och gjorde trådar på fragbite
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Det är så du ska göra.
"Brukar det gå såhär dåligt för er eller? Antagligen inte, alla är ju bra enligt sig själv."
Erkänn för dig själv att du kanske inte är så bra som du tror..
Skrivet med min Android-mobil
Det är alltid JAG som hamnar med noobs och vi förlorar varje game jag är alltid bäst osv feedar aldrig ..
Varför skriver alla just såhär ..
Gick aldrig dåligt för mig när jag spelade och nej hade inte tur utan bet i det sura äpplet och spelade vidare inte som jag gick och surade på det och gjorde trådar på fragbite
/peace kan låta lite sur :(
Bara nöta på, själv vinner jag lite mer än 50% av mina ranked även fast jag bara har 1300 elo.
Nej jag är inte kass på LoL.