Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

priest, tråkigaste klassen EVER

Postat av Victor Fisk den 12 Oktober 2010, 21:21
45 kommentarer · 186 träffar
Jag har ett problem!

Jag är priest, den just nu och troligen kommer det fortfarande vara den tråkigaste klassen in-game, en jävla priest. Vi har inga roliga pve spec's, och jag suger på pvp.

Shadow: runt 6 knappar med en jävligt trist rotation
Holy: INGEN NÅGONSIN BEHÖVER EN HOLY PRIEST!!
Disc: well... 2 spells + bubbla som en idiot..

Jag har inte läst på jätte mycket till cata men vad jag förstått så blir det inga stora förändringar; inga stacks på inner fire och en användbar heal, dock en rolig "jävlas med folk som är cp spell"

Grejen är jag kan ju inte rerolla nu! Om jag rerollar nu kommer jag bara vara en newfag i cata tex jag kommer inte ha min älskade "the Immortal" titel, vilket är min favorit.
(kommer dock ofc göra en worgen/gobiln efter första 85'an)
Jag hatar min klass i princip, jag kan leva med holy spec men ingen just nu behöver något sånt!

Jag är nu helt förkrossad och har dessutom ingen gametime..
vill nu ha en snabb enkel lösning till detta.

Nej, jag tänker inte sluta med wow för att någon retard tycker det har blivit tråkigt, vilket det inte har, det har bara blivit extremt faceroll, vilket jag iallafall hoppas de fixar i cata.

Nu drar jag till tyskland.

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..