Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad fan har hänt/hände?

Postat av Koettbulle den 10 Oktober 2010, 14:41
3 kommentarer · 127 träffar
Kort historia;
Jag gav upp WoW cirka mitten av 2009 för att majoriteten utav mina polare hade slutat spela och jag skaffade mig ett Xbox istället.

Några månader senare så försökte jag logga in bara för att kolla om karaktärer etc fanns kvar. Nu hade någon lagt på en authenticator av någon anledning. Mitt lösenord & mail var dock det samma. Även adress och namn.

Just då så pallade jag helt enkelt inte bry mig och sket i det bara eftersom min mail inte blivit hackad, och gametime fanns ändå inte.

Nu när jag testar idag att logga in så finns authenticatorn inte kvar. Lösenord, namn, mail, adress etc är fortfarande den samma.

Vad fan hände här egentligen? Kan man ta bort sin authenticator eller var det Blizzard som av någon anledning lyckades lägga till en på ett account som inte skulle ha ett?

Senaste betalningen var enligt Battle.net 26/02/10, vilket jag gjorde själv.

Är mest förvirrad över hur authenticatorn kom dit och sen försvann ...
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..