Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Patch 4.0 och Icc

Postat av Oscrogue den 10 Oktober 2010, 02:50
13 kommentarer · 285 träffar
Halloj.
Har ett litet problem som jag gärna skulle vilja ha lite hjälp med. Jag spelar lite wow när jag har tid och det brukar bli ett par raids i veckan.

Har aldrig brytt mig om progression eller achivements innan men igår gjorde jag en "Drake run" med min guild i hopp om att ha kul. 3 timmar senare så har vi gjort alla 10man achivements för Glory of the icecrown raider och de alla får sin drake såklart.

Nu vill ju inte jag vara sämre och märkte att jag bara har dreamwalker och saurfang kvar i 10man heroic för att få den. Så sindra 10man hc är nere redan. Jag kommer då på att jag har hört en del om att patchen kommer ut nu på onsdag och det kommer ju förändra allt...

För det första, kommer patchen över huvud taget ut på onsdag? Helt 100%?

Kommer Glory of the icecrown raider vara möjlig att slutföra?

Kommer det vara möjligt för en guild som i vanliga fall inte har några problem med 11/12 10man hc och 9/12 25man hc att göra dessa bossarna?

Och slutgiltligen, kommer icc buffen vara kvar?

Tacksam för all hjälp jag kan få :)) godnatt
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..