Tjenare FB, precis dingat 60 med min mage och har 32k honor som ligger och skräpar. Så till min fråga, vad ska jag köpa för det då jag precis dingat 60? :>
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#7 och #0 De honor points du har nu motsvarar inte de honor points som kommer i 4.0 det kommer en ny sorts honor points och dina olika valutor kommer att konverteras till den nya sortens honor points
* Old Honor * 0.024
* Old Arena Points * 0.85
* Battleground Mark of Honor * 2.976
* Wintergrasp Mark of Honor * 19.08
* Stone Keeper Shard * 1.6
* Venture Coin * 3
* Spirit Shard * 1
dvs 1000 honor points (nuvarande) kommer bli konverterade till 24 av den nya sortens honor points osv
#14 Nej lol, du har gott om tid, den patchen som du laddar ner nu går inte i verket fören efter/innan Blizzcon skulle jag vilja tro, vilket är i Oktober!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Dina nuvarande honor blir konverterad till honor points i patch 4.0.1
Källa:
mmo-champions för några dagar sen.
I Champion Hall tror jag det heter i SW. Nästan vid rogue tränaren.
* Old Honor * 0.024
* Old Arena Points * 0.85
* Battleground Mark of Honor * 2.976
* Wintergrasp Mark of Honor * 19.08
* Stone Keeper Shard * 1.6
* Venture Coin * 3
* Spirit Shard * 1
dvs 1000 honor points (nuvarande) kommer bli konverterade till 24 av den nya sortens honor points osv