Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tips på att bli buffad ?

Postat av slasaa den 8 September 2010, 00:36
17 kommentarer · 217 träffar
Hej !

har börjat lira på min lvl 80 igen efter över två års uppehåll. Undrar nu hur jag lättast ska kunna komma ikapp ?

här har ni länken till charen.

http://eu.wowarmory.com/charac ter-sheet.xml?r=Kazzak&cn=Chao zy

Jag gör minst 3-4 heroics varje dag men dessvärre är det ju bara badges som är något att ha. Vapnen är det jag helst skulle vilja byta upp mig men vad jag har läst så droppas dom mest lämpliga i ICC.

Jag sitter lite fast just nu jag kan aldrig raida ICC då jag har för dåligt gearscore / achievement för att få folk att ta in mig. kan inte ens söka till 5 mana ICC genom i blizzard find a group p.g.a för dåligt gear. Gör VoA dom gångerna det går att göra men förutom det så är det ju ingen som raidar någonting av dom sämre instancerna.

är den enda chansen att pumpa heroics på badges till man har T9 gear samt kanske något T10 ? så man kan börja köra lite ICC 5 man och sedan fortsätta ? eller har ni några andra tips ?.

tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..