Hejsan, jag har letat på epicwar, men inte hittat något. Jag söker efter en hero line wars, som man kan skriva -int max, -agi max och -str max, istället för att gå och köpa tombes, någon som har nån bra som kan länka till mig?
Edit: Ämnet blev ju lite fel
så jävla ung kanske han inte är i filmen btw, men men. SKön jävla skådis e va han e
Eller hur!?
In Australia, the film was banned for its graphic sexual content. In response to the ban, a protest screening was held which was shut down by the police.
In New Zealand, the film was classified R18 and limited to film festival screenings or viewing for a tertiary film studies course.
Plot:
The film depicts controversial topics such as sexuality, sexual experimentation, incest, teenage suicide and to a lesser extent, murder. The film also contains scenes involving under-age drinking and smoking, including drug use.
Från http://en.wikipedia.org/wiki/K en_park .
Fy fan, fy fan, fy fan. Nu måste man se den bara för att man måste, liksom. Helvete.
samst film ever
nån snubbe slickar en milf och i slutet har 2 snubbar och en tjej en orgie, knullas på riktigt, ingen censur eller vinklar som döljer något.. är säkert mer men har glömt bort.
Men vill du se en film som är väldigt centrerad på sex, kolla på shortbus.. dock så måste jag varna dig att ha snabbspolningsknappen jävligt nära till hands :P
shortbus rajten nämner är också en höjdarrulle. Älskar scenen där dom har bögtrekanten och två killar ligger i 69an och suger av varandra samtidigt om den tredje står och sjunger "ooh lord can you see" in i röven på en av dem . hahaha