Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ah farming

Postat av Kapten Krok den 24 Augusti 2010, 19:27
13 kommentarer · 108 träffar
tjenare!

började med lite ah farming igår, först så gick de grymt, men nu idag har de gått sämre.

först så gick det skit bra, sålde saker som copper bar, crusader orb, några lichbloom och solid sky sapphire..

jag tjänade från 200g till 950g på 1 dag, men nu idag så gick det plötsligt neråt som fan, köpte saker som fel iron bar 2 stacks, och lade ut för 105g och den över var 110. sen så kommer en annan kille och lägger typ 5 stycken stacks för 90g.. och om jag kköper de från dom så kan ju en annan komma och lägga ännu mindre, då har jag förlorat igen ..

nu så är jag plötsligt nere på 400g på bara 2-3 timmar.. några tips hur jag ska göra? lichbloom ligger för typ 60g stack på min realm, bör jag skaffa en farmare och betala typ 35g per stack från honom sedan lägga för cirka 52g? crusader orbs? hur ska jag göra med dom? ska jag farma genom random hcs eller köpa via ah? hur hittar jag en dailyköpare som köper från mig även fast de kostar typ 85g på AH när jag säljer för 100g each..

uppskattas rejält ifall du skulle kunna hjälpa mig med detta! bör jag kanske börja med att sälja glyphs enbart.. langa alla möjliga tips på vilka items man bör köra på!

_LANGA PM_ och ja, belöning utlovas

ty
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..