söker raf polare upp till 60, vi kommer köra horde på servern Haomarush , om du dingar 80 och skaffar hyfsat gear kommer du få vara med på raids , vi är ett gäng polare från lkpg som lirar lite, 12/12 normal icc10 och 8/12 icc 10 HC är våran progress atm.
Du står för alla kostnader för wow etc, jag för pengar och boosting och en riktigt bra guild sen. du måste ha experience med detta o inte ngn scrub...
adda min msn om du är intresserad
edit: sry, skrev inte in min msn mattias.bovin@hotmail.com
sry för stavfel!
Finns ju fragbite kanalen i HoN.
Tänkte inte ens på att en kanal kunde finnas.
Skrivet med min iPhone
#4 Man kan ju alltid se till att folk som har högre rating också joinar. :)
#6 Inte intresserad av boost.
Skrivet med min Android-mobil
Ska vi kanske skapa en ny helt enkelt? Den gamla verkar ju ha d'o'tt ut.
Kan i princip spela allt, och spelar det bra. Pendlar runt 1600 mmr men kan mycket bättre så länge jag inte soloquear.
Känd för sina youtube filmer där han bland annat utklassade en av sveriges genom tiderna bästa hon spelare HeexX.
Har fixat en klan för alla som är intresserade.
"Fragbite Community Clan"
Eller "FBCC"
Inga krav just nu, den finns förtillfället mest för att hjälpa folk hitta någon att lira med. Men hoppas ju såklart bygga ut den ha folk i alla sorters ratings sen kanske man kan hitta folk till ett "core"-lag om några som är intresserade i HoN-scenen såklart!
Bara joina kanalen eller PMa mig här eller ingame. Nickar "Ph3noM där med! Kan även vara inne på "iHeartMatt"
Jo hoppas på det med själv. Jag skiter i vilken mmr folket är jag lirar med, oftast iaf. Beror ju på om man vill köra på ett sub-acc eller på sitt main. Blir ju lite knas när man köar 1700+ konton med 1400~~
Btw:
http://forums.heroesofnewerth. com/showthread.php?507676-Game -Masters-Stream-starting-this- Sunday-July-28th-Giveaways-amp -Contests
Skulle vara kul att köra över dem om folk är på att köra 5s. :)
Tycker DotA 2 är riktigt tråkigt. Passar inte mig alls, visst är det lika spela på pappret men känslan är helt annorlunda. Så för mig även om polarna lirar där så är det inte värt att lira bara för att köra med dem.
EDIT:
Ni kan PM:a
KexSteffee
Mixson
iHeartMatt (är jag men är ofta inne på detta konto)
För att få invites!
Har rätt.
Inte allt för många som hoppat in än. Bara säga till om ni vill joina!
Antingen mig, KexSteffee, Mixson
Kan säga det samma, jobbar sen bor jag i Kanada med så blir lite knas med tiderna ibland :(
OnT: Fanns ju FBHN förut. Nu vet jag inte hur det står till och fb.hon börjar bli rätt dött
Edit: Vill ni lära er om warding och juking är det här videon för er
http://www.youtube.com/watch?f eature=player_detailpage&v=Ulg K6O0TwuU&t=154
#64 Bara logga in skickar inv dirr! :)
Och jäklar vad seg kö det är nu, klockan är 11:00 här, vilket borde vara helt okej, 118k online kör med mest populära modes, 1660~~ rating på detta konto men ändå 10min queue. :(
mitt accname e tast1112 (smurf)
1710mmr 2.5kd men kör typ bara carry
ni som e 1650+ adda!