Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

eran läskigaste upplevelse

Postat av adddeee den 14 Augusti 2010, 00:51
36 kommentarer · 132 träffar
Tjenare FB!

denna upplevelsen kommer ifrån när jag och mina kompisar skulle på stan och handla kläder.
vi var taggade till tusen och alla ville hitta något snyggt till skolbalen som skulle vara till veckan.
men denna fina dag skulle urarta sig till en mardröm.

vi tog en buss till luelå stad för att handla våra kläder.
bussen vi tog stannade lite utanför självaste stan så vi var tvungna att gå ungefär 1km för att komma till våran destination. jag ,nils och rubeN var vanliga tonåringar som gillar att spela wow och har inte gjort världen något ont.
men just när vi hade klivit av bussen för att gå in till stan så knackade en kille på nils rygg och sa: grabben hit med stålarna annars nils började hyperventilera och tog fram allt han hade.

rånaren nöjde inte sig bara med nils pengar utan han hotade oss. vi vågade inte heller göra motstånd och gav han våra pengar. nu stod vi där nyss blivit rånade och hade inga pengar alls.

vad hade ni gjort i en sådan situation fragbite ?

och har detta hänt er någon gång ?

//adddeee

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..