Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sno Enchanting Mats

Postat av chipzocola den 2 Augusti 2010, 22:21
17 kommentarer · 205 träffar
Hejsan Fragbite. Jag var tvungen att göra en liten fräck sak i wow idag. Det är säkert inte så poplärt att göra det men jag var tvungen att pröva.

Det var såhär att han väldigt " Trög " Warrior ville att jag skulle Enchanta hans chest med 10 stats. Han gav mig snabbt sina mats och lade fram sin Chest i " Will not be traded rutan "

Istället för 10 stats gav jag honom den MYCKET billigare Enchanten 8 stats. Han gav mig 10g fee och sade " Ty " och sprang iväg. 10 sec senare skriver han " wtf " till mig och jag börjar garva.

Nu hotar han mig med att skicka en ticket och få mig bannad.

Men kan man verkligen bli bannad för att göra sådär? Det gick inte i TBC när jag blev lurad av en busig kille.

disk : Kan man bli bannad för det här?

EDIT: Jag blev lite orolig för att få en 72h ban nu eftersom jag ska leda en raid på Torsdag , hahaha. Så jag loggade in och snackade med killen och han sa att han skulle cancla sin ticket. Jag fick ett gott skratt iaf :)
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..