Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Proffesion?

Postat av krutgunnar den 30 Juli 2010, 05:43
14 kommentarer · 163 träffar
Hej igen!

Skapade en tråd för ett par dagar sedan http://www.fragbite.se/?thread ID=928016 där jag frågade Fragbite vilken realm jag skulle lira på och efter ha kollat runt lite blev det Frostmane-Alliance.

Jag och min RAF-buddy har nu nått level 20. Dessvärre kan han inte levla längre "ännu" för att han inte har uppgraderat WoW och han kommer inte göra det förens om 1 vecka då han kommer hem från sin semester.
Det jag nu tänkte göra under den tiden han är borta är att försöka iallafall att få upp två proffesions till max för MIN LEVEL.

Jag har inte så stor koll på vad som säljs bra under dessa tider och vad man egentligen ska satsa på så jag vänder mig till er om ni kan ge mig några tips.

Jag hade tänkt mig att inte köra "hardcore" mode när jag har nått 80 utan hade mer tänkt mig att farma items som kommer behövas för de sugna som vill levla proffesions eller något dylikt när Cataclysm får sin release. Så att jag sitter där med flera TON guld :)

Så... Vad ska jag välja? Peace!

Vilken var/är den bästa delen av WoW?

52 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..