Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Går verkligen ej att installera......

Postat av Qwertyness den 27 Juli 2010, 16:44
16 kommentarer · 151 träffar
Hej, Jag har haft ett problem här i nån dag att det inte går att installera mitt wow.. Jag har testat allting.. Det började med att jag fick wow error hela tiden så jag testade repaira.. Stod att det var ett stort fel osv.. Så jag gick vidare och så började det dampa och jag var tvungen att avinstallera wow totalt.. Så finns inte wow på min dator alls nu.. Allt är borta.. Så jag laddade ner wow www.wow-europe.com och testade installera det.. Nepp funakde inte.. Stog att det var nå error med typ Installer tome 2.mpq sökt på google och försökt med allt där. Funkar ej. Tagit bort allting igen och kört med skivor men funkar fortfarande ej.. Kan det fungera att omformatera datorn kanske?.. Dock så när jag gör det med mina skivor så tar det typ 4 timmar och INGENTING Försvinner, Har alla ikoner, alla filmer, alla spel, Allt kvar.. Även fast jag tar på att allt ska bort liksom.. Men tack på förhand iaf ( Har testat att föra över wow genom USB från en polares data ) Fungerar ej heller..
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..