1
SpamThrottle/spam addon
Postat av Tobbey den 25 Juli 2010, 20:50
3 kommentarer · 141 träffar
Hej, jag spelar på Stormscale horde och som många vet är spammet i trade helt sjukt där och jag har nu tröttnat totalt. Jag skaffade mig addonet SpamThrottle men får det inte att fungera helt som jag vill, även fast jag uppfattat det som att det ska fungera som jag vill när jag läser hans information om det.
Kopierar här från hans readme:
"/st X (where X is a value between 0 and 10000)
Sets the gap value for showing repeated messages to X. Default is 600."
Med detta menas att ett exakt likadant meddelande inte kan visas mer än 1 gång var 600'onde sekund (10'onde minut). Men, när jag ändrar detta kommando till något, vi säger 5, så kan inte ett likadant meddelande visas igen efter 5 minuter när default är 600 vilket är i sekunder. Någon som vet hur jag ska gå tillväga för att få detta addon/något liknanade som ni kanske kan tipsa till att blockera alla upprepande meddelanden var 10onde sekund eller så? Så att jag ser Magnus leta efter folk till ICC25 1 gång var tionde sekund istället för 10 gånger på 1 sekund.
Är tacksam till all sorts hjälp/tips om andra liknanade addons som fungerar bra för er, tack på förhand.
Kopierar här från hans readme:
"/st X (where X is a value between 0 and 10000)
Sets the gap value for showing repeated messages to X. Default is 600."
Med detta menas att ett exakt likadant meddelande inte kan visas mer än 1 gång var 600'onde sekund (10'onde minut). Men, när jag ändrar detta kommando till något, vi säger 5, så kan inte ett likadant meddelande visas igen efter 5 minuter när default är 600 vilket är i sekunder. Någon som vet hur jag ska gå tillväga för att få detta addon/något liknanade som ni kanske kan tipsa till att blockera alla upprepande meddelanden var 10onde sekund eller så? Så att jag ser Magnus leta efter folk till ICC25 1 gång var tionde sekund istället för 10 gånger på 1 sekund.
Är tacksam till all sorts hjälp/tips om andra liknanade addons som fungerar bra för er, tack på förhand.