Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

extrema wow bugg

Postat av Fillel den 15 Juli 2010, 12:50
11 kommentarer · 93 träffar
jag har på senare tid lagt märke till några bugs i mitt world of warcraft och tänkte höra om någon på fragbite kan hjälpa mig eller har varit med om något liknande.

tex så händer det ibland att jag ser folk springa förbi och vissa delar på gearet syns inte så om det tex är en orc så är fötterna eller händerna bara gröna istället för att man ser bootsen eller handskarna. även gear delar som head och shoulders visas ibland som tärningar med schack-mönster på, dom har alltså en tärning på varje axel eller en på huvudet.

ibland kan det även springa förbi en liten tärning och som jag nämnde innan med schack mönster fast i minimalt format, sen när man väl lyckats markera den där kuben med storlek motsvarande en myra så är det en annan spelare???

det sjukaste är ändå när jag kör icc, då existerar det inte någon bro upp till gunship? först tänkte jag bara aja det är väl bara ytterligare ett bug och tänkte att den inte syntes bara och försökte springa på båten, men då ramlade jag ner och dog! wtf! okej om den inte syns men att den är helt borta?

enormt tacksam för all form av hjälp
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..