Exploring - Varför förbjudet?
Som många andra tycker jag det är ganska kul och omväxlande att explora konstiga ställen i wow (Old ironforge, if airport, dancing toll village osv). Men jag har sett på forum osv att detta är förbjudet enligt Blizzard. Nu undrar jag varför i helvete det är förbjudet? jag menar, gör man ett ställe som är möjligt att ta sig till varför är det då förbjudet att vara där? vad är vitsen med att ha ställen man inte får gå till?
Så, varför är det enligt Blizzard förbjudet?
Mer action som #1 säger. :D
Eller att det blev fail.
Kollar du på worldmappen och sedan klickar närmare så ser du att det finns MÅÅÅNGA ställen som du inte kan vara på än. (Kolla bara in STV)
:pPpPPpp
#14 självklart kommer du kunna flyga upp till if airport.
;)
.recall port emeraldforest (tror det var emeraldforest iaf)
Det är typ som blizzards lekhörna verkar det som eftersom dom skriver saker på marken där :)
Att exploita däremot, det är förbjudet.
EDIT: Felskrivning.
#25 Följ min länk i #19 o testa själv. Gjordes på live server.
Tänk på att förbjuden frukt är godast.
men har en lvl 80 iaf.
kan nån tipsa om man kan se coola ställen via flighter :) finns nog en hel del jag inte sett :) från vilken flight till vilken osv.
tippsa gärna om ställen man kan gå, rida flyg mounta till oxå.
IF airport t ex, kan man se det utan att bugga?
IF airport ser man ju när man flyger över där?
vilken flight path och vart för att se airport? varit rätt lite där, och ja jag är lite noob :)
har någon ens blivit bannad för att de varit på såna ställen?
kan tillägga att jag inte läste tråden och det var sån exploit jag menade (=
Och nej har inte blivit bannad, men i BC så hoppade jag & en polare in i hyjal och när vi skulle hoppa in ner från berget så fick vi en debuff som hette "no man's land" och blev teleportade, sen en gång när vi sprang från un'goro och bara sprang & hoppade helt random så var det som ett hål in i väggen när vi var under marken som bara var helt blänkande och vita väggar/mark, när man hoppade ner ifrån det stället så man kom ut i luften som kom man till Westfall av nån jävla anledning, även då fick vi De-buffen, läste på thottbot att man skulle få bann efter man fått den, men det fick vi inte,
AJ min handled!
#38 Hyjal blir 80+ level zone i nästa expansion.
Vad ska dom mecka hyjal till då?
#37 Fan, de va ju coolt :D
Edit:
#2 har't.
http://www.wowwiki.com/Shatter spear_Vale
Kanske hjälper lite :)
din fråga är bara ännu en i mängden av frågor gällande wow, och svaret på alla dessa finns i denna bild : http://www.worldofwarcraft.com /info/underdev/images/gregstre et.jpg