Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Holy paladin LF beastcleave!

Postat av Robbe2k den 8 Juli 2010, 14:48
25 kommentarer · 161 träffar
Tja! Tänkte ha lite kul och gibba lite folk innan säsongens slut så jag söker en enhancement shaman / BM hunter till beastcleave.

Gladiator s6 i 2s och 3s med min resto shaman. Spelat upp till 2300 rating med min holy paladin med en beastcleave. 6200GS, bästa healing gearet till pvp förutom bauble of true blood. Spelar på Sylvanas, horde ofc atm men kan tänka mig att migga.

Spelat resto classer sen koreanska betan, alltså ett väldigt bra tag. Vill ni veta mer skicka ett meddelande.

För att skapa diskussion, vad tycker ni om beastcleave? Jag som själv lirat både mot och med den kan säga att jag först hatade den mest av alla comps men efter att ha provat den tyckt det varit den roligaste compen som finns :)

Och varför anser ni att den BGn ni valt som lättast just nu är just lättaste. Och för er som inte ser dom två första BGs så är det första Шкваn och andra Вихрb

Vilken BG är lättast just nu?

155 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..