Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Esoteric Balnazzar

Postat av Rizona den 1 Juli 2010, 19:59
13 kommentarer · 327 träffar
Hej, jag är en från Balnazzar och jag skulle boosta en lvl 32 priest i SM Library och då så sa han " YOU CAN RESS ME " o jag bara " NO I CAN'T IM HUNTER FFS " och då så sa han " I've got a hunter! I KNOW THEY CAN RESS, RESS ME OR I REPORT U FOR NINJA / SCAM "

Och sen så fick jag dåligt rykte.

Och då pratade han med folk från Balnazzars bästa guild Esoteric och då skrev dem i trade att jag var ninja och sånt, och dem satt ju 30 st i vent och sen pratade jag med en officer från Esoteric och då så sa han att ingen hade nämnt de och sen så skrev en till mig " NINJAAAAAAAA!! " och då sa jag de t officern att han var en av dem och då blev han kickad ur guilden och då fick jag ett /w av en att han var glad att jag fick han kickad för han var jobbig och sen så sa den som sa ninja att jag skulle bli bannad kl 12 imorgon för att jag fick han kickad ur guilden och att han kände en GM..

Jag ligger ganska risligt till va? Dåligt rykte som inte är sant osv. :(

Vafan kan jag göra förutom att byta namn?! och byta server? kanske ska byta t några kompisar om ett tag kanske

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..