Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sluta wow? :S

Postat av K-n0lla B-rudar den 21 April 2010, 14:58
38 kommentarer · 274 träffar
Tja, min gametime tar slut idag och har jävlig ångest just nu, 2 av mina kompisar slutar idag med WoW, och en kompis kommer stanna och jag sa igår att jag skulle sluta, jag kör 3v3 med en random från england och säger att jag ska stanna för jag är den bästa holy paladin han kört med och han är med i den bästa guilden på servern. Och min kompis ska börja PvP bara hela tiden och han kört PvE hela tiden men jag har alltid velat att han ska börja med PvP men när jag ska sluta så ska han börja med det igen hela tiden.. Jag har tröttnat på WoW utom arena för det är det ända som är kul, Om jag skulle sluta med wow så skulle jag fortsätta med CS och satsa på det istället och skaffa mer ett socialt liv.. men som sagt, jag undrar vad fan jag ska göra? Därför undrar jag om det är värt att fortsätta?
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..