Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker Partner/Partnes?

Postat av orkizz den 14 April 2010, 13:23
13 kommentarer · 264 träffar
Hello är så att jag har haft break från wow på ca 3-5månader. och tänkte börja igen. Och det är så alla jag spela med innan har slutat.... Så nu undrar jag om det finns nån/några Glada som vill börja lira med mig, Är ute efter erfarent pvp folk till 2v2,3v3,5v5 eller om det är något lag som behöver en paladin "healer atm" med 5/5 rentless och vapen och shit så har bästa gear innan den season som är nu. va på 2100 rating i 2v2,,, 3v3 2300+ 5v5 2100+ när jag spelade senast. finns på ragnaros just nu kan byta till horde/ally och server om man får nå bra folk som vill prova spela ;) är ute efter som sagt BRA folk som kan lira några timmar i veckan arena :P undrar ni eller vill prata mer skriv msn kan man ta det där ;)
Är 20 år uppsala ;)

" har lvl 70 brutal shaman med 5/5 brutal så kan lira grymt på shaman med men då måste jag levla upp och fixa gear höhö..."
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..