Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lock/Priest kämpar i 2v2

Postat av Smoi den 10 April 2010, 14:32
21 kommentarer · 241 träffar
Drog upp en lock me polarns priest någon månad sen o har lirat ganska frekvent på dom sedan dess även om iaf jag rollar lite war o priest vid sidan om. Vi körde iaf typ fast litegrann runt 1350-1400 rating. Blev la lite avtaggade så gick inte så bra, men sen gjorde vi en hel del ändringar i mitt gear o gick upp till 1450-1500. I princip maxade jag survivability helt dampigt mycke, o d gjorde att prällen kunde dra lite mer offensivt o d verka löna sig tbh.

Vi kör ganska så mycke DrainTrain mot heal teams, men mot dubbel dps kan d bli tajt. O palas/shams är svåra o draina om dom kör me war lr nått som kan hålla högt tryck på mig för jag kan inte ha mitt pet på dom då dom reggar mana åta helvete isf.

Nån annan som kör detta comp o har lite nub tips o langa? Vi är inte crap asså, ganska bra egentligen tror jag, men vi har la inte fått ihop samspelet riktigt än.
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..