1
Faction Change, wtf?
Postat av Rezqme den 9 April 2010, 15:19
14 kommentarer · 220 träffar
Hejhallå, för någon timme sen så försökte jag byta faction på min priest, jag fyllde i all info och tryckte på confirm knappen men ingenting hände, jag tryckte då en till gång och då kom det upp typ "error b.la b.la". När jag försökte gå tillbaks till sidan där man byter faction så står det Ineligible to Move på just den karaktären och på transaction page så "pendar" min faction change enligt blizzard, men nu till det konstiga! Det står att man ej skall kunna vara inloggad på den gubbe man vill byta faction på, men jag kan vara inne och spela och röja hur mycket jag än vill? och det har inte kommit upp någon faction change knapp brevid namnet ingame. (Jag har bytt faction innan på en annan char).
Vad tycker ni att jag ska göra? Bara vänta eller cancella hela skiten på transaction page? Kommer jag då isf få någon slags cooldown på att faction changa den gubben trots att den inte är över?
Vad tycker ni att jag ska göra? Bara vänta eller cancella hela skiten på transaction page? Kommer jag då isf få någon slags cooldown på att faction changa den gubben trots att den inte är över?