1
Lackar ju!
Postat av efd den 29 Mars 2010, 15:32
10 kommentarer · 159 träffar
Jag vet att det redan finns 13549264 trådar om att nya WoW patchen har buggat en hel del för väldigt många, men största problemet måste ändå vara att fastna i Loading Screen? Kan tänka mig att det funkar nu för många, men för mig vill det inte släppa.. Jag kan ENDAST lira med Original UI på min main för att komma förbi Loading Screen. Då jag kan använda andra UIn på min alt, fast där funkar det inte heller alltid, men oftare där än på min Main.
Det är ju då Dalaran/Orgrimmar som buggar mest för mig, där det stannar för det mesta (om det ens funkar annars). Finns det någon där ute som fortfarande har samma problem som mig? Trodde Blizzard skulle fixa detta, men det funkar iaf inte för mig. Har tagit Repair och allt som har nämnts man kan göra, men som sagt vill jag helst slippa lira med Originala Uit.
Vore grymt schyst om någon har någon typ av info om detta fortfarande är ett problem för många, annars hoppas jag ni kan hjälpa mig på nått sätt.
Tack i förhand!
// Koetbullar
Det är ju då Dalaran/Orgrimmar som buggar mest för mig, där det stannar för det mesta (om det ens funkar annars). Finns det någon där ute som fortfarande har samma problem som mig? Trodde Blizzard skulle fixa detta, men det funkar iaf inte för mig. Har tagit Repair och allt som har nämnts man kan göra, men som sagt vill jag helst slippa lira med Originala Uit.
Vore grymt schyst om någon har någon typ av info om detta fortfarande är ett problem för många, annars hoppas jag ni kan hjälpa mig på nått sätt.
Tack i förhand!
// Koetbullar