Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Hur man söker i forumet(wow edition)

Postat av DR.HOUSE den 28 Mars 2010, 22:30
12 kommentarer · 212 träffar
Hejsan

Ni woware är fan helt **** ***** i huvudet. Så bra då har jag sagt det.

"hjeeep vikken psecc ska jag ha på min priest som jag precis köpte????"

DET finns ungefär 300 trådar som kan hjälpa dig att komma fram till en bra specc. Vi testar

("Sök i forumet" finns uppe till höger)

http://www.fragbite.se/?sTable =threads&sString=Priest+specc

Se där, 397 trådar som i någon mening behandlar en specc för en priest.

"MEN HJÄLP VILKEN KLASS SKA JAG rafa/spela/köpa/låna/hacka/kör a arena med"

Om vi börjar med att söka på "rafa char" så får vi upp hela 33 olika trådar med information om vilken char som är just bäst för att rafa och blabla så snälla ta och titta på dem

Om vi sedan går vidare och söker på "Vilken karaktär wow"
får vi också upp jättemånga svar som kommer att hjälpa dig att bestämma vilken karaktär! TÄNK DOCK PÅ att ingen här ingen, absolut ingen vet egentligen vilken char du tycker är kul att spela så skärp dig istället och tänk liiite själv. Det är du som kommer att vara fast med den karaktären i flera månader framöver.

HJÄLP WOW ÄR NERE???? ??? ? ?

Ja wow är nere ibland, speciellt på onsdagsmorgonen. SÅ SLUTA GÖRA CPTRÅDAR om det för dem kommer alltid upp igen efter ett tag!

"Jag kan inte logga in och det är inte onsdag????"

NÄ det händer ibland men jag kan försäkra dig om att spelet kommer att komma upp efter nååågra minuter/timmar spela något annat spel så länge ellelr sitt still och håll käften bara. Lovar att det funkar också

Diskutera fritt om hur man kan göra sökfunktionen mer tillgänglig för wowspelarna samt om det är möjligt att lägga in något filter som direkt tar bort trådar som innehåller "specc" eller "raf"

ERA SVAR FINNS REDAN BESVARADE!!

hare krisna
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..