Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med WoW Battlenet - Tack.

Postat av Slim G den 20 Mars 2010, 01:11
16 kommentarer · 268 träffar
Halloj.
Tänkte bara höra lite snabbt, om någon har erfarenhet eller bara visdom nog att besvara/hjälpa mig med detta -

Siuationen lyder : En polare till mig flyttade till Kina för cirka ett år sedan, för att studera där - Han hade ett wow account, redan omgjort till battlenet - När han flyttade hade han inte tillgång till dator tills han skulle flytta hem efter 1 år och va hemma några månader - Under tiden spelade jag på accountet, levlade en karakäter till 80 och skaffat i stora drag, det bästa gearet som nuvarande går att få - Nu är han tillbaka och vill givetvis spela på hans gamla karaktärer på accountet ,
Jag vill ju nu inte "ge upp kampen" på min warrior, och fortsätta progressa utan fortsätta spela , våra speltider korsar du dock tyvärr varandras, och jag tänkte höra :
Är det möjligt, att göra ett nytt wotlk account, i fullo HANS namn , helt enkelt, ett till account till han, och flytta över warriorn dit, eller kommer då dessa 2 accounts, gå under samma battlenet account och man bara kan vara inne på 1 gubbe samtidigt ändå?
Om ni förstår situationen vore jag väldigt glad för hjälp, osv, tack så hjärtligt på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..