Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

boost i arena frågor!

Postat av mille9393 den 14 Mars 2010, 19:43
19 kommentarer · 142 träffar
Okej jag vet att alla hatar boosters vilket jag själv också gör. Jag vet också att alla kommer h8a sönder den här tråden men jag hoppas att någon kan svara på frågan i alla fall.
Jag har nyss dingat upp en DK och har fixat lite furios skit och har nu bestämt mig för att hitta någon som kan boosta mig. Eftersom att jag aldrig har blivit boostad förut så har jag några frågor jag gärna vill få svar på;

1, hur mycket G kan det kosta till 2k i 2s?
2, hur ska man hitta en booster?
3, betalar man innan eller efter booster har kommit till den ratingen man vill ha boost till?

Och nej jag är ingen scrub och jag har själv spelat på 2k rating (vilket iofs inte är jätte högt) som disc rogue. Men jag vill gå wep dirr och sedan bara chilla och låta min bot farma rating till off-delar + farma Daily till wep.

Skulle vara sjukt glad om jag fick några seriösa svar. Ledsen för grammatiska fel :(

Greetings.
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..