1
wow acc
Postat av KRVN den 7 Mars 2010, 00:36
18 kommentarer · 173 träffar
har ett wow account med en 80 dk tank 35k hp obuffad, lvl 70 feral druid, 25 priest- lvling gear, en 15 rogue med lvling gear, och undrar vad ni tycker jag ska göra av accet.
kör icke spelet längre p.g.a att bad company 2 utbytte platsen i mitt hjärta, inge gamecard heller.
så fragbite, säg mig, vad skall jag göra för att lätta min börda? ge bort det till första random som säger eller kanske deleta allt, fast då måste man ju köpa gc :/ eller kanske ge bort till en irl.
var kreativa nu och kom på nya sätt att göra sig av med ett world of warcraft account.
*bjuder dock inte på stavfel osv, för det har jag inte råd med :'C
tack tack på förhand för alla era omogna ideér :D
hela sista frågan fick inte plats så skriver klart ..änsande ögon och dens snövita päls, bakom påsen.
kör icke spelet längre p.g.a att bad company 2 utbytte platsen i mitt hjärta, inge gamecard heller.
så fragbite, säg mig, vad skall jag göra för att lätta min börda? ge bort det till första random som säger eller kanske deleta allt, fast då måste man ju köpa gc :/ eller kanske ge bort till en irl.
var kreativa nu och kom på nya sätt att göra sig av med ett world of warcraft account.
*bjuder dock inte på stavfel osv, för det har jag inte råd med :'C
tack tack på förhand för alla era omogna ideér :D
hela sista frågan fick inte plats så skriver klart ..änsande ögon och dens snövita päls, bakom påsen.
katten stirrar på mig :|
24 personer har röstat