Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

PROBLEM: LK och wfull items

Postat av Gustav af kumla den 4 Mars 2010, 18:36
11 kommentarer · 70 träffar
halloj halloj

efter lite slack i guildet har vi äntligen börjat jobba med lk, men mitt första intryck var inte mycket att hurra över. tirion fordring, de flesta ser nog honom som en human paladin...men så här ser jag honom http://data.fuskbugg.se/skalma n01/dawdawdawd.jpg . "Okej, du ser han som en låda..cry moar". Jo jag önskade att det var allt, men det var självklart inte det enda problemet. I fas 3 (?) då man någon i raiden får en debuff som spawnar en svart zon, då ser jag inte denna svarta zon.

Men tillräckligt med lich king och över till wrathfull items: Inte mycket att säga här, bara att jag ser alla items som "help request" ikonen och när jag ser någon spelare som använder dessa items, så syns dom ej. Sen ser jag inte heller hur mycket arena points,honor etc dessa items kostar. Ser ut som en vendor som "ger" bort saker (då det inte står något pris)

Jag ber om ursäkt för den röriga texten, men behöver ett svar så fort som möjligt. Tack
Föregående tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..