Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fortf beslutång.

Postat av Jockzep den 2 Mars 2010, 20:46
11 kommentarer · 128 träffar
;topic

I min förra tråd undrade jag vilken klass jag skulle börja lira och jag kan säga att jag fortfarande har beslutångest över vilken jag ska picka ;p jag håller på som sagt att fixa retri PvP på min paladin och orkar inte köra om inte vi har WG för då får man inga stone keepers som man kan trada mot honor ;)

iallafall då jag inte vill HC farma (gör det för PvP gearet som sagt och är alltid saved i allting efter 2 dagar efter reset). Så måste jag lvla en ny gubbe ;) Men! har ingen aning om vilken.. funderar då mest på min mage(lvl 60 med levling gear) eller min priest(lvl 60 med levling gear också). Men har även suget på en hunter / dk som jag också har båda i level 60 på!

Har mest funderat på PvP också och grym dps i PvE, eftersom mina 2 polare lvlar en warrior(tank) och en shaman(enh + healer) och dom är också kring 60 :x

Så vilken ska jag picka tycker ni!? tjing!

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..