Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skum grabb me 43k g

Postat av Kastanjkastarn den 20 Februari 2010, 06:18
50 kommentarer · 155 träffar
Tjenare, lanar me 2 polare o dom har somnat. Jag letar efter en JC och efter ett jävla sökande så hittar jag en. O jag länkar vilken gem jag vill ha o så säger han 15g fee men jag har bara 5g (fattig som fan) o då säger han "Lol, no money on a level 80". Då säger jag att jag e väldigt fattig. Då tradar han mig o visar 43k gold, o jag fråga hur fan han fick tag på det. Hans svar var bara "I have more on my main". Jag tjata som fan på han för jag ville att han skulle berätta hur han fick så mycket gold men han säger att en GM kommer döda han om han säger hur han fick guldet.

Jag frågar om han har köpt guldet av kineser eller om han har någon polare som är GM eller något som har gett han. Efter ett tag så ger han sig och det verkar som om han ska visa mig något. Så han säger att jag ska följa efter o det för jag. Han går till ett ställer där man kan mounta upp på flying mount. Vi mountar upp o flyger iväg o jag följer efter han, han flyger över Dalaran o landar i Alliancernas ställe o sägar att det finns en vendor där som man kan köpa någonting av som man säljer för dyrare någon annan stans. Men han visar inte vart vendorn är eller vad den heter så får vi Trespasser debuffen o blir utteleportade. Sen går han till en vendor vid namn "Rueben Lauren" så säger han:

"Im fucking this old man and he gives me money"

o jag undrar vad fan han menar med det o sen händer det inge mer med det.

Sen säger han:

"Get Martin's Fury and ur rich" ( http://www.wowhead.com/?item=1 7 )

Sen det sista han sa var:

"Maybe im a lill GM ^^. Cya gtg now" så logga han ut.

E han en liten GM eller driver han bara med mej? Isf, hur fick han 43k g?
Föregående tråd
Nästa tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..