Hej, jag undrar om ni har något bra addon som funkar när man ska kicka eller något sådant. Då menar jag att addonet säger i chatten typ "X-spell has been interupted" etc.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Svårt.. Om du är i Blood Presence så märker spelet det och går vidare till nästa rad, om du är i Frost Presence så känner spelet det och du castar Blood istället.
/cast Blood Presence
/cast Frost Presence
att du inte ens har testat det första man tänker på är ju bara dåligt av dig.
#9 jag brukar nästan alltid vara i frost, med tanke på att dom har mig som target 50% av matcherna, och blood är gött när man ska få ner en dps för att stressa healern, eller döda dps:en.
Även om jag ska döda healern och ingen dps är på mig så tkr jag de är bättre med blood eftersom interrupt har inte gcd.
Sen är det ganska gött att inte slösa runes från SS och så :)
vafan spelar du för spec? jag kör alltid i unholy sedan går jag till frost om jag blir burstad. och unholy runes går till boneshields och ps bara.
du lär byta till shadowfrost innan du börja pvpa.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Antar att du kollat där men..
/cast [mod: alt] Unholy Presence
/castsequence Blood Presence, Frost Presence
Något kanske.
Här är en tråd med 24 sidor DK-macros, lär finnas om det är möjligt:
http://forums.worldofwarcraft. com/thread.html?topicId=124546 76816&postId=131286663103&sid= 1#234
/cast Blood Presence
/cast Frost Presence
att du inte ens har testat det första man tänker på är ju bara dåligt av dig.
dk = qq
/castsequence Blood Presence, Frost Presence
dock borde du sitta i unholy förövrigt:)
Även om jag ska döda healern och ingen dps är på mig så tkr jag de är bättre med blood eftersom interrupt har inte gcd.
Sen är det ganska gött att inte slösa runes från SS och så :)
du lär byta till shadowfrost innan du börja pvpa.
Jag är shadowfrost, men jag har scourge strike, det verkar som om du inte har SS :O
Iaf, utveckla varför man borde vara i uh pres?
4icy touchs på 4sec, eller 4icytouchs på 6. mycket enklare att heala 6.