Som topic, hur många binds har du? dvs alla knappar som du inte mouseclickar. Jag har 31st. Detta är PvP mode, har ungefär lika många PvE nån mindre kanske.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Är clicker så jag använder mig inte av keybinds. Däremot har jag två macron som båda är stopcast-macron när jag ska använda Frost Nova och Counterspell. Klicka dock dessa också så det kan nog inte räknas som binds det heller...
Q, E, R, T, F, G, SHIFT Q, E, R, T, F, G, scroll up, scroll ner, mouse 4... 15 st. #116 har så rätt. HAHAHAHA #102 58 st binds, låter som att du inte har en mus?
folk som har 31 binds och lirar PVE e sjuka noobs. Snacka om att binda skills man inte behöver / inte använder bara för att imba på fagbite. I pve har du max 10 spells att hålla reda på. dom 5 viktigaste borde du ha på knapparna 1-5. Och resten kan du binda till närliggande knappar.
#0 Att du har 31 binds i pve e ju bara lol. Du spelar tydligen inte PVE seriöst, men vem gör det på fragbite egentligen.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Barsen där uppe + petbar är hidden i vanliga fall.
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/WoWScrnShot_021210_135104. jpg
§,q,e,r,t,f,g,c,v
mouse 4, mouse 5
shift, ctrl och alt på dem. så 16x4=64.
Använder nästan bara nomodifier och shift dock.
40+.
Får det till 39, har inge mer att ha bindat
#107 Vad spelar du på för server ?
SHIFT 1-6
CTRL 1-3
Q,E,T,V,G,F,X,§
SHIFT Q,E,T,F,V,S,X,½
CTRL Q,E,T,V,G,F,R
Mouse 5, SHIFT Mouse 5
#0 Att du har 31 binds i pve e ju bara lol. Du spelar tydligen inte PVE seriöst, men vem gör det på fragbite egentligen.
SHIFT 1-5
Q,G,V,R,F,E,T,§,J,K,Mouse4,Mo use5,-,Z,F1,F2,F3
SHIFT Q,G,V,R,F,E,T,Mouse4,Mouse5,C, A,D
CTRL C,F,E,A,D,R
Blir väl 45 tror jag =)