Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Character Transfer problem

Postat av cronix91 den 8 Februari 2010, 00:11
18 kommentarer · 93 träffar
Heej på er alla. jag har fått en problem med Character Transfer ... Jag gjorde de idag från twillight hemmer (stavas?) till outland. (alla mina gubbar är där så bli inte sur att ni får köa lite längre =P)

Allt gick bra o jag fick mail o så. Men sen stog de att de va klart o då ska man skriva i dom 3 sista siffrorna på kortet. gjorde de o stog allt va klart o de va bara att börja spela.

meddelande efter allt va klart :

The character transfers listed below have been completed as of 07 February, 2010. The character[s] listed will now appear in the new location and/or account selected and will be available for play!

- SWEDK - Level 80 Human Death Knight - now on realm: Outland.

men den finns ännu inte på Outland!!! Va är de som är fel? Måste jag vänta till efter kl 3 på natten?

Min bror på outland gjorde en gubbe där som han döpte till swedk för jag vill inte ha de fuckade namnet.. (jag va ny i wow när jag skapade den)
Va tror ni de är för fel? Mvh

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..