1
holy/unholy faceroll fail
Postat av solomon- den 7 Februari 2010, 13:42
6 kommentarer · 125 träffar
Tjenare.
Jag kör just nu holy/unholy i 2v2 för mening var att vi skulle facerolla till 1800, nu har vi gjort 200 matcher och ligger mellan 1590-1700 hela tiden.
Problemet är att vi möter Resto druider.. Vi förlorar ingen match förutom mot just rdruider(det är bara ett stort fiasko ifall det är rdruid/arms)
Vad fan gör man som holy/unholy mot en jävla resto druid? :s
3 hots, springa 10 sec
3 hots igen och springa lite till
- om och om igen.
Pga ms'en går jag oom igenom att jag inte kan dra divine plea och lär spam heala min polare pga warriorn gör cp dmg.
Vi förlorar bara mot druid setups, så dåliga är vi inte.
Jag vet att druider är jäkligt OP i 2v2, men att hotta 3 gånger lichbloom eller vad den heter och sedan springa i typ 10 sec är ju bara löjligt..
skiten tickar ju ut typ 17k
Taktiken vi brukar ha är:
Öppna på dps, lägg lite press(vilket inte är så lätt pga druiden), switcha till druid så han hottar sig själv, switcha tillbaks och försöka få en kill på dpsen.
Vi har vunnit mot 2 druider under dessa 200 matcher.
rdruid/aff lock och igår rdruid/arms
Hur gör ni som pala/dk när ni vinner mot rdruid?
Jag kör just nu holy/unholy i 2v2 för mening var att vi skulle facerolla till 1800, nu har vi gjort 200 matcher och ligger mellan 1590-1700 hela tiden.
Problemet är att vi möter Resto druider.. Vi förlorar ingen match förutom mot just rdruider(det är bara ett stort fiasko ifall det är rdruid/arms)
Vad fan gör man som holy/unholy mot en jävla resto druid? :s
3 hots, springa 10 sec
3 hots igen och springa lite till
- om och om igen.
Pga ms'en går jag oom igenom att jag inte kan dra divine plea och lär spam heala min polare pga warriorn gör cp dmg.
Vi förlorar bara mot druid setups, så dåliga är vi inte.
Jag vet att druider är jäkligt OP i 2v2, men att hotta 3 gånger lichbloom eller vad den heter och sedan springa i typ 10 sec är ju bara löjligt..
skiten tickar ju ut typ 17k
Taktiken vi brukar ha är:
Öppna på dps, lägg lite press(vilket inte är så lätt pga druiden), switcha till druid så han hottar sig själv, switcha tillbaks och försöka få en kill på dpsen.
Vi har vunnit mot 2 druider under dessa 200 matcher.
rdruid/aff lock och igår rdruid/arms
Hur gör ni som pala/dk när ni vinner mot rdruid?